Dawne kanony piękna odchodzą w niepamięć lub zmieniają się. Graficy otrzymali narzędzia, o jakich mogli jedynie marzyć kilkanaście lat temu. Sztuka się zmienia, co można zaobserwować, choćby oglądając galerie Fahrenheita sprzed kilkunastu lat. Nie zmienia się tylko jedno — fantaści lubią fantastyczne grafiki. A my jesteśmy fantastami.
To, co prezentujemy poniżej, z pewnością jest fantastyczne. Nie tylko w tematyce, ale i w wykonaniu.
No i ten seksapil, było nie było — sztucznych kobiet. Wirtualna rzeczywistość w jakiejś dalekiej przyszłości może okazać się zbyt piękna, żeby z niej wyjść. Szczególnie jeśli będą ją tworzyć tak utalentowani graficy.
Piotr Rusnarczyk
Urodzony w 1974 roku w Krakowie.
2002 — Akademia Sztuk Pięknych w Krakowska, dyplom na wydziale Grafiki
od 2005 do dziś — związany z branżą gier komputerowychJest niezależnym artystą pracującym w branży gier ponad sześciu lat, obecnie na stanowisku senior character artist.
Pracował z wieloma klientami, w tym PCF (Epic Games Polska) i Flying Wild Hog.
Brał udział w tworzeniu takich gier jak Gears of War II, Bulletstorm czy Shadow Warrior.
Fun cyberpunka, jazdy na rowerze i muzyki elektronicznej.Strona autora (choć jeszcze w budowie, to warto na nią zajrzeć).
Pobierz tekst:
Matthew Stover „Star Wars. Zemsta Sithów.”
Fragment recenzji: No i doczekaliśmy się wreszcie. Nie tylko mamy na ekranach „Zemstę Sithów”, kulminacyjny punkt kosmicznych…
Krew i wiara, miecz i kości
Autor: Robert M. Wegner Tytuł: Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Pamięć wszystkich słów Wydawnictwo:…
Anita Harton „Granice Raju”
Fragment recenzji: Do takiego właśnie raju, będącego piekłem, możemy trafić podczas lektury „Granic…