Star Conflict – aktualizacja 1.5.9 dodaje nowe okręty, tryby gry oraz podwaja nagrody

Od teraz gracze mogą dołączyć do bitew jeszcze szybciej, a weterani zyskali nowe możliwości rozwoju swojej floty oraz sposobność do zbicia fortuny, przy wykorzystaniu automatycznego systemu wymiany.

Jericho Command Fighter ‘Pilgrim’

Pilgrim to pierwszy okręt zdolny do awaryjnego lądowania na powierzchni planety lub stacji. Energia niewykorzystana przez silniki będzie spożytkowana w celu wygenerowania dodatkowej osłony lub do zwiększenia zasięgu oraz mocy głównego uzbrojenia. W ten sposób nawet asteroidę zamienisz w śmiertelną broń!

Lot testowy

Gracze mają możliwość przetestowania różnorodnych okrętów, włącznie z opcją awaryjnego lądowania. W bezpiecznym sektorze można sprawdzić uzbrojenie, systemy obronne, a także pozostałe moduły okrętu nawet przed jego zakupem.

Dwie nowe mapy

Poszerzamy galaktykę Star Conflict! Na Huronie gracze odnajdą opuszczoną, dryfującą na orbicie wokół gazowego giganta bazę, będą musieli poddać swe umiejętności ciężkiej próbie, lawirując między asteroidami i resztkami innych statków. Terminal D, umieszczony zaraz ponad planetą podobną do Ziemi, oferuje przepiękne widoki, o ile gracze będą mieli okazję, by w ferworze walki zatrzymać się i je podziwiać.

Opcja ‘Brawls’

Nowy sposób na zabawę, w którym walki odbywają się na specjalnych, zmieniających się co tydzień warunkach. Jego głównym zadaniem jest zaoferowanie nowych wyzwań przeznaczonych zwłaszcza dla weteranów Star Conflict. Obecnie w obrębie Brawls dostępne są tryby: Beacon Capture, Survival, Combat Recon oraz Spaceboll.

Większe nagrody

Od teraz wszyscy użytkownicy, wraz z każdym kolejnym Poziomem Gracza, otrzymają w ramach prezentu licencję premium, która ważna będzie przez 2 dni.  Pozwoli to na podwojenie zdobywanego doświadczenia oraz nagrody i pozwoli w szybki sposób rozbudować flotę, by przemierzać najdalsze zakątki galaktyki.

Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie: https://star-conflict.com/

Ściągnij tekst: