Galaktus Publishing, wydawca gier indie, z radością ogłasza, że połączył siły z Dark Jay Studio, aby wspólnie wydać grę Arms of God. Ten mroczny auto-shooter, czerpiący inspiracje z takich gier jak jak DOOM, Brotato czy Diablo, pojawi się już w pierwszym kwartale 2026 roku. Gra została nagrodzona podczas tegorocznej gali Digital Dragons, gdzie zajęła 3. miejsce w kategorii gier niezależnych.
Za produkcję gry odpowiada Dark Jay Studio – niezależne studio z Gdańska, stworzone przez małżeński duet. Dominik Sójka, założyciel studia i doświadczony deweloper, znany m.in. z pracy nad tytułami takimi jak Spectre Divide, The Beast Inside czy Book of Demons samodzielnie odpowiada za cały proces tworzenia gry – od koncepcji, designu i pisania fabuły, przez tworzenie grafiki oraz modeli 3D, aż po programowanie, spajając wszystkie elementy w jedną całość. Barbara Sójka natomiast zajmuje się marketingiem i promocją projektu, dbając o to, by Arms of God dotarło do jak najszerszego grona odbiorców.
Arms of God przeniesie graczy do postapokaliptycznego świata, gdzie wcielą się w jednego z ostatnich wojowników starożytnego zakonu templariuszy, stając do walki z demonicznymi hordami wezwanymi w imię Boga na Ziemię przez… Kościół. Gracze przemierzają ruiny miasta, mroczne lasy i przedmieścia aby dotrzeć do zrujnowanej Katedry, by odkryć prawdę. Tytuł wyróżnia się świeżym podejściem do gatunku auto-shooterów – oferując podniosły gotycki klimat, krwawą i niezwykle satysfakcjonującą akcje oraz zaawansowany system rozwoju. Gracze będą mogli jednocześnie wyposażyć się nawet w pięć broni, które można rozwijać i łączyć w dowolny sposób, tworząc niszczycielskie kombinacje. Arms of God stawia na strategiczne budowanie postaci, dynamiczną rozgrywkę i rozbudowany system metapostępów w ramach którego będziemy odbudowywać dawno utraconą siedzibę zakonu – Katedrę.
– Nawiązanie współpracy z Galaktus Publishing to dla nas ogromny krok naprzód. Tworząc ten projekt samodzielnie, poświęciłem już wiele godzin na pracę nad wszystkimi elementami gameplayu. Głęboko wierzymy w Arms of God – na tyle, że mając do wyboru stabilną pracę w zachodnim studiu, wybraliśmy z żoną założenie własnego, aby w pełni poświęcić się temu projektowi. Arms of God to gra, która powstaje z potrzeby stworzenia czegoś wyjątkowego i jestem przekonany, że ze wsparciem Galaktus Publishing uda nam się to osiągnąć – mówi Dominik Sójka z Dark Jay Studio.
– Widząc Arms of God po raz pierwszy, trudno było mi uwierzyć, że tak wyglądająca gra jest tworzona przez jednego dewelopera. To projekt o ogromnym potencjale, doskonale wpisujący się w naszą misję wspierania wyjątkowych i ambitnych gier indie. Połączenie mrocznego klimatu, innowacyjnych mechanik oraz niezwykłej pasji, jaką Dominik i Barbara wkładają w ten tytuł, idealnie odpowiada naszym oczekiwaniom wobec partnerów. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy i nie możemy się doczekać, aby pomóc im dotrzeć z Arms of God do graczy na całym świecie – komentuje Mateusz Szukajt, CEO Galaktus Publishing.
Premiera Arms of God zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2026 roku. Do tego czasu tytuł będzie prezentowany szerokiej publiczności m.in. podczas targów Gamescom w Kolonii oraz Tokyo Game Show, na stoiskach Galaktus Publishing, razem z innymi produkcjami z portfolio wydawcy.
Więcej informacji na temat Arms of God można znaleźć na platformie Steam, gdzie już teraz można dodać grę do swojej listy życzeń

Gameplay „Niezwyciężonego”
W sieci pojawiają się już fragmenty gameplay’u gry komputerowej bazującej na podstawie…

Zew Cthulhu – zbiórka na grę fabularną
Zew Cthulhu to stworzona przez Chaosium Inc. gra fabularna oparta o uniwersum…

Premiera „Cubic Odyssey”
„Gaijin Entertainment” oraz „Atypical Games” zapraszają do świata „Cubic Odyssey” – przygodowej…